(:

Suck! Hade skrivit väääärsta men smart som jag är trycker jag fel och poff så är allt borta! Bööööö

Iaf London va najs, underbart att träffa alla fina vänner, underbart att shoppa! Underbart att strosa omkring och kolla på betongen, underbart att få en lite mini semester!


Året börjar fuckiiiiing great!
och jag har bestämt mig för att det ska fortsätta såhär :D
Nytt jobb!, nya termin, min underbara sambo och mina fina vänner <3

2 förhoppningsvis 3 saker att se fram emot under hela året som jag vet redan nu =)
Hammerfall i Mars, jag vill iaf inte spikat ännu
Nightwish i April :D
(: Sabaton i November :) 

Vet att det är ett tag men det är ju bra att ha saker att se fram emot :D

PUSS & KRAM ALLA







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0