Torsdag 19 April

och jag ska snart hoppa in i duschen, fixa mig iordning för att bege mig mot jobbet.. Yeey!

Kom hem igår från klassresa till götet.. Najs som tusan.
Massa studie besök, massa buss och fina människor..
Pekleken, god mat och en väldigt trevligt tid..

Ska försöka vara ledig nu hela helgen och hitta en bil!
Måste ta tag i allt hemma också, känns som jag bara låter det förfalla, finns ingen tid..
örjat få problem med att sova också! Suck! Somnar sent, vaknar tidigt..
Tagga ner? Ja tack hade varit underbart, men måste ju få allt att gå ihop sig i slutändan.

Varför är vi så fucking beroende av pengar?! Utan pengar kan man inte göra ett skit! SUCK !


Ne jag är inte bitter, är bara helt tom och på väg att bli sjuk!

HAVE IT
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0