Ogilla..

Böö just nu är jag bitter, sjukt bitter..

Bitter för att jag inte fattar vad jag ska göra, eller fattar gör jag men jag ska skriva detta få ner det på ett papper och få det till att bli sammanhängande, suck! Hatar mig själv när jag blir mer frustrerade över att jag tycker jag är trög.. buuuuuuuuuu!

Bitter för att praktiken går åt pipsvängen, suck! men det lättade ju iaf lite innan, annars hade det nog variit droppen.. Jag vill så mkt men känns som det inte finns en chans, suck nu lys upp vardagensproblem typ. tack!

bitter för att jag inte kan koncentrera mig, sprängande huvudvärk, hostar som en gnu och snorar som en tok! yees så det känns ju typ som grädden på moset!

Men men annars då?
jo allt är så bra så bra, men ändå så rööövigt!
Kan inte riiktigt sätta ord på de hela..

Så glad att sambon finns, när jag får mina bryt så finns han där för att fånga upp mig och dra mig tillbaka..
Det känns så otroligt skönt! <3


nu blir det att kämpa, inte låta negativiteten dra ner mig, sadla om och upp igen.
Yees mottot för denna veckan iaf..
Pepp pepp pepp!
Jag får nog inte sätta för mkt press på mig själv, det blir helt enkelt inte bra då

Nu blir det en bit mat och sen kan man ju hoppas att man blir lite klokare efter :)
Woohoo!!

Btw idag är en dålig dag, imorgon är en bättre :D

PUSS






Var vän med dig själv,
för det är den som du måste umgås med varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0