Söndag

och jag är lika seg som om jag hade varit ute hela helgen.. ;P hoho

nu har jag fixat klart mit arbete! Oh för första gången känns det bra, yeeey!! Har hunnit skriva veckansjournal och lämnat in! Så nu behöver jag inte tänka på skolan till nästa år! Gott! hihi!
Jo klart man har lite uppgifter att göra under praktiken men det är ju inte samma sak..


Igår iaf åkte vi och hämtade svärmor, körde hem henne och fastnade där i flera timmar.. Halv 3 tror jag närmare bestämt vi var hemma igen. inte konstigt att jag är trött.

Men jag känner ändå för att göra nått. men vad?
Nån med förslag? de e bara till att ringa :D hoho


Ne men hoppa in i duschen, plocka iorning lite och sen?

Men men have it!

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0