Damdidoo..

Finns ingen direkt tid eller ork till att sitta här och skriva skit längre..
Skriver ju inget vettigt ändå.. Bööö!


Skolan, börjar få panik! 2 veckor kvar av föreläsningar och lektionsupplägg sen är det ut i stora världen i 10 hela veckor. Oh kommer jag palla med det? Är jag så stark att jag kan lägga känslorna åt sidan och vara professionell? Shiiit det är skrämmande. Jag måste ju verkligen vara "bra", ha rätt förhållningssätt och samtidigt är jag skolans ansikte utåt. Så vad gör jag om det går åt helvete? Aa ah! Alla dessa känslor. Samtidigt som jag känner så, så längtar jag som tusan, få se hur det är på riktigt och lära mig massor av nya saker, ska bli spännande och extremt kul! Det känns ju ändå som jag valt rätt, ni vet känslan av att här ska jag vara.. Det kommer bli så bra så bra :)





Det som känns lite surt också är ju at jag kommer sakna de fina klasskamraterna.
Tur att jag få träffa dem igen efter några månader :)

Annars? Jo skolan e najs, fick VG i första kursen :) Yeeey!

Hade knytis med klasskamraterna förra veckan, ytterst trevligt =)

Hemma då? Jo det är najs! köpt ny soffa :) mys!
Pirre parre är underbar och livet leker.

Börjar ju dock bli lite orolig för kissemissen hasse. Hon kissar numera utanför lådan, varf ör? Någon som har ett bra svar till det? måste ringa vetrinären imon, får väl åka dit och kolla så hassy mår bra.

Annars e de fina fisken här!




AA ne men nu ska jag la kolla dokumentär ;)

Ha en fin vecka alla goingar :D

PUSS







f ö r v i r r a d


Kommentarer
Postat av: cattan

Det man kommer hitta på internet om Hasse är att den antingen inte vill kissa på samma låda som den andra katten, eller att den inte gillar sanden.. :P

2011-10-11 @ 07:31:10
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0