Wooho!

Strålande sol och en fin fin dag..
Surt dock att jag jobbar precis hela dagen..
Men iaf fått 40 min i solen här på lunchen! Naajs som tusan.

jovars annars är det som vanligt, hittar ingenstans att bo, jobbar och bara allmänt är :P hiihi
ska även på interjuv till skolan om ett litete tag! S¨å håll tummarna för att jag kommer in!
Shiiiit jag hoppas verkligen att det går bra !

Jag är sjukt taggad till helgen, LEDIG !! Första helgen på 5 veckor! Najs najs najs.. A jag har hört att det ska regna men förhoppningsvis har dom fel!!

Men men

Jag har ju ungefär lika mkt vettigt att skriva nu som jag brukar.
Ha det fint!

Önska mig lycka till både med det ena och det andra!

PUSS





"You're the reason I smile a lot these days"











R e a l l y t r y i n g - h a t e i t


Kommentarer
Postat av: cattan

vad ska du plugga till då?? :)

2011-05-12 @ 07:55:22
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0