Underbaaaart :)

Så najs. 1 augusti blir det flytt :D :D :D Sooo happy!!

Kanske blir en sväng till halmstad i helgen med, men det återstår att se..

Humöret är ju på topp!! Vilken underbar dag..
Även att jag vaknade 6.30 idag och mitt tåg går 7.07 och det tar 15 min och gå (för mig springa) S¨å fick liiiite panik imorse.. Men det är ju som bortblåst nu!
Även att jag skulle slutat 13 idag och jobbar till 15 så är det fortfarande underbart!!

WHEEY WHEEY WHEEEY!

Jag kan inte riktigt beskriva lyckan!

Och ja en ledig helg på det?! Det blir ju faktiskt inte mkt bättre än sådär !! LOOOOVE!!


Meen ha den fint alla sötnosar där ute!

PUSS





 






L O V E I T

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0