suck,

Usch jag hatar när jag blir på ett sånt här konstigt humör..
Bitter och allt känns piss! Varför?


När allt är underbart! Jag fattar inte riktigt.. Meen meen

Helgen blev inget Halmstad eftersom vädret inte såg alls lovande ut.
Så fredagen spenderades hos Pirres mor med vin och sällskaps spel!
Ur kul :D

Lördag va seeeeeg, hoho. Sen blev det till att hyra film och ha taco mys! <3

Idag har jag hunnit med att fira kusinvitamin hos farmor! Naajs! God mat och tårta :P hoohhoo!

Well well..



Ne men kankse ska ta och sova jag har ju lixom inget bättre för mig..

Ha de

PUSS




Bäbisarna när dom va mini ;)


Kommentarer
Postat av: cattan

och jag hann titta in och säga hej :D

2011-05-16 @ 08:32:40
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0