Söndagen den 22 Maj

Och jag sitter och kolar lite halvt som halvt på BB..

Catta åkte hem för en liten stund sen, haft en tjöt dag bara.. :D
Även färgat mitt hår.. och ja det kunde slutat riktigt illa, höll typ på att börja brinna..
jaaa jag överdriver inte utan det gjorde typ det ! Waaah!!

Innan va det en sväng hos Mor min <3 mat tårta och träffat Farmor en sväng :D
NAAAAJS!

Fre blev dubbelpass.. Kvällen va kanon och jag fick gå hem tidigt så det va skönt som tusan.
Lörda blev jobb på kvällen också, Tuuur man har underbara arbetskamrater :D LOOve!

Imon blire jobb en sväng, sen sjukgymnasten och träffa Dessan ska jag hinna med också..
Tisdag är det iväg till skolan jag sökt till på intervju.. (Stavning?!) Nervös som tuuuusan!
Men det ska nog gå bra kan jag ju hoppas på :D

Men men snart dags att sova !

Ha det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0