Lycka!

Suck skrev nyss vääääärsta inläggen och råkade ta bort allt =/
Buuuhuu!!

Iaf, dagen idag har bestått av städning, nu är det rent och fint!

Sen har baby och jag varit på dalvik och skrivit på kontraktet för den nys lägenheten :D
1 augusti! FLYTT FLYTT FLYTT!!'
LYCKA LYCKA LYCKA!


Nu har jag iaf varit hemma ett tag och ligger och myser med min bäbis som är helt borta..
Nyss hemkommen från vetrinären. stackarn..
Men nu får vi hoppas att hon slutar skrika..
Så det är ju för hennes bästa.. Hon får stå ut med yrsel och illamående en dag..
Men jag kan ju inte hjälpa att fjäska och tycka synd om henne..

Well well
Blir soffan hela kvällen.. Naaajs!

Have it

PUSS












 

mitt lilla hjärta <3

Kommentarer
Postat av: cattan

åååh, där var hon inte stor :)

men vem är snyggingen som skymtar i bakgrunden ;)

2011-05-19 @ 17:38:11
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0