Lördagen den 28 Maj..

Idag är första dagen på lääänge som jag fick sova ut ordentligt.. :)
dock så har jag ju vaknat till och från sen 8, vägrade dock gå upp! HIhi

Jga borde göra massor av bra grejer men jag orkar inte göra ett piss.. Va sjukt skönt att bara sitta å göra precis ingenting! Det är ju full rulle annrs jämt så :D

Igår blev jag helt rörd, Baby kom till jobbet med en ros till mig :D
Ååh så underbar man kan vara !
<3<3

Nee men slå en signal till min sötanöt kankse? AAA känns som jag aldrig träffar henne längre ;( Buuhuu!
JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN <3








PUSS


Kommentarer
Postat av: Alex

Underbara fina du!! Älskar dig med!

2011-05-29 @ 22:10:08
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0