Söndag..

och jag sitter hos Mami min med hennes vän..
Dom två är ju helt störda ;) haha! Ne väldigt underbara är dom! <3


Idag? Vaknade inte bakis, lite tung i huvudet bara..
hoohoo!
Sen har det bara blivit slappt..

Ikväll som vanligt på söndagar blir det hem till sötnöten för Solsidan - Time Out och BB!
Hur najs som helst! :D


Igår? Fest hos Petter.. Väldigt trevligt
Väldigt trevliga människor <3 Lööveleej!
A förutom onödigt tjafs. Blä!
Men det har löst sig nu så det är bra!
Åkte hem runt 3-tiden och det tog nog inte många sekunder att somna när jag väl va i sängen ;)

Ne nu ska jag tjöta lite till :)

PUSS










Y o u a r e m y e v e r y t h i n g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0