Måndag

Och klockan är redan 19?! hur fan gick tiden så fort?!
Idag?
Varit duktig, sökt jobb och lägenhet.. Naajs!
Sen blev det sjukgymnasten och idag höll jag faktisk på att avlida! haha..
Jag tyckte att jo nu får vi testa nått nytt! Å jaa då bestämmer vi att jag ska springa 3 x 1 minut på tjockmatta! Och det mina vänner, pallar INTE min kondis!! haha!


Hem lagat lite mat till mig och ylvis..
Medans hon städade! inte illa, tur att hon är på stråland humör :P haha..
Tillome å att hon nu faktiskt går bort till willys för att jag vill!
Helt sjukt hur underbar hon är just nu :D hiihii <3

Badat 4 katter med, eller ylva jag har bara hjälpt till och mina bäbisar tyckte inte om det vill jag lova.. Nu hatar dom oss och ja jag vet faktiskt inte vart dom är.. Sitter nog under sängen och trycker! haha!

Men men !

Nu blir det en varm dusch!

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0