Lista..

Yees Alex som tvingar en att göra detta =P hoohoo


1. Hur gammal är du om fem år? 27 fyller 28 =/
2. Vem var den sista du träffade? Pierre
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Uhm Black Swan tror jag
5. Vem ringde du senast? Försäkringskassan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag vet :) haha - Till Jesper
7. Var är dagens planer? Fixa i ordning mig, gå till willys, åka till a6 å sen vet jag inte riktigt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För typ en vecka sen.. Så dags att träffa henne nu :)
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa/Grå typ
12. När vaknade du idag? När Pierres klocka ringde typ kvart i 6.. Men gick inte upp förens nio
13. Har du någon gång hittat en katt? Nix
14. Vilken är din favoritplats? Ehm, nånstans där det är varmt :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Inte den blekaste
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ja jag hade ju önskat jag kunde säga att jag bodde i ett varmt land och va rik, fast jag tror ju inte det kommer hända så jag vet faktiskt inte. Tar en dag i taget liksom :D
17. Vad skrämde dig som barn? haha inget :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Pierre
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ne
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vilket humör jag är på
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Kankse har hänt
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? När? Skor ute, strumpor inne och barfota när det är varmt
26. Är du social? Oftast
27. Vilken är din favoritglass? Jag har nog ingen spec favvo men en fet magnumglass är ju aldrig fel
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shooooppa!!! Sen a resa. slösa slösa slösa
29. Tycker du om Kinamat? Oh ja!
30. Tycker du om kaffe? Yummiii
31. Vad dricker du till frukost? Om jag äter frulle blir det kaffe eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Ne
33. Kan du spela poker? Självklart typ!
34. Tycker du om att mysa? Yeees
35. Är du en beroendemänniska? Hm jag tror inte det.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yepp
37. Vill du ha barn? Njeeaa
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska å lite Tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ne jag tror inte det
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och roliga aktiviteter
42. Äger du dyra smycken? nepp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Uhm?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Massa.
46. Välj ett ärr på din kropp? Varför vill man välja? Men har ett fin fint ärr på knät
47. Vad har du för ringsignal? Volbeat - Better Beliver
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Yepps ett par ridbyxor :P
49. Flirtar du mycket? Flirtar? Va e de?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Båten hem från Tyskland
51. Kan du byta olja på bilen? Kan ju inte va så svårt
52. Har du fått fortkörningsböter? Nee :D
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer icke ihåg va ett tag sen nu..
54. Läser du dagstidningen? Nja ibland, när jag känner för det typ :)
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää
56. Dansar du i bilen? Always :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,1
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett tele nummer
59. När var du i kyrkan senast? Kyrkan? A det va la nån skolavslutning då :P
60. Vilka personer utmanar du? Jag utmanar er alla som läser ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0