Onsdagen den 13 Juli 2011

Kan inte fatta att jag jobbar 4,5 veckor till sen börjar jag skolan.. Det är liksom helt sjukt! Hooho!
Kan tiden inte bara gå foooort nu?

I måndags blev det bilbingo som vanligt, Jag Pirre Cattan Ylvis och Petter blev det denna gång..
Ohh cattan är ju för underbar <3 Gjorde ju lätt hela bingon så mkt roligare :D
Strålande sol och ja Pernilla vann :D Wooho!! 1500 :- det är inte dåligt!
BILBINGO is the shit! Oh yeees!

igår va jag så slut, Baby kom och hämtade mig efter jobbet och lata som vi är blev det att köpa med sig mat hem! :) Yuuuumi! Sen somnade jag typ fram och tillbaka hela kvällen..
Så jag va nog liiiite trött!!

Idag är nya tag, hade velat gå på Harry Potter men får ta det nästa vecka..
Premiär idag så finns väl inte en plats kvar..
Så får se vad man hittar på, kanske ska fråga hjärtat om vi ska sätta upp lite tavlor och sånt så vi blir klara nån gång .. eh får la se vad man orkar sen ;P

halva veckan har gått redan, oh va händer med tiden..
Jag som är van att jobba oregelbundna tider och så..
nu när jag fått 8-17 jobb känns det som jag inte har nån tid till annat ://
Det är wiiiierd! hoho!!



Nee dags att börja jobba!

PUSS och KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0