Onsdag!

Onsdag onsdag onsdag jag tycker onsdag låter sjukt fult! haah!
nått jag precis reagerade på.. :P

Igår hade jagh en väldigt trevlig dag..
Gick en promenad på Dalvik med Elin, naajs..
Så skönt är det att va ute och gå..

Martina va på fika med sötungen! :D
Något vi borde och ska göra oftare.
hoho så säger vi jämt!!

Tvättade även lite igår,
kankse inte det roligaste men men det måste ju göras!

Sen blev det en till promenix med elin .
Yees igår va jag duktigt!



Idag blir det jobba jobba jooobba!! (sjunger lite sådär ni vet) hoho!
Hela dagen lång!

Usch vädret idag, stråååålande sol när jag åkte hemifrån och här är det typ grått =/ Suck!
Jag vill ju ha sooool!


Ne men ha en fin dag då!
PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0