Total breakdown..

idag?
Sortergården med Alex
Sen tutade vi upp till Ikea och mötte upp lollo och maja..
Gick där en sväng och lallade, hittade 2 byråer  (?!) som ska inhandlas..
Sen en sväng till eurostop..
nu har jag vatt hemma en stund, gick ner till willys handlade lite..
Skulle köpa cigg, men då har dom inte det jag vill ha framme och han i kassan "hade inte tid" att gå in på lagret för det va sån kö i kassan..
MEN HALLÅÅ??!! nu kan jag ju påstå att skitwillys är bojkottat!!
Blääk!


ska hoppa in i duschen strax och försöka bli en människa..
Sen? A kan ju hoppas på det bästa..



Tack min fina för att ni finns där nu <3


PUSS















S k i t h e l v e t e o c h f a n

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Massa kärlek till dig vännen!

2011-01-08 @ 17:44:53
Postat av: Ylva

Me lööööv you!!

2011-01-08 @ 18:49:51
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0