Tisdagen den 11/1-11

A och jag väntar på min sötnöt ska ringa sen blir det a6 med henne å Dessan..
Jag typ tvingar henne att ta med mig! haha!
Nee jag hoppas att dom överlever med mig :P Tss!!


Idag? klockan är ju inte så mkt så har bara hunnit
Diska (och det va alabama mkt efter tjockis dagen igår, hiiihiii)
Dammsuga, packa lite, duscha och göra mig iordning!!
Sjukkt bra av mig, eftersom jag brukar va lat så tycker jag ja varit jätte duktig!!
Laaalaaa!!

även ringt försökringsbolaget! Oj oj det går bra för mig idag!!
Måste till apoteket! måste köpa tvål.. (a jag måste faktiskt göra det på apoteket)
hoohoo!! Tänkte att ni alla ville veta det ! ;P

Nee men jag har nog inte så mkt mer vettigt att skriva..
Imon efter 17 får nån snäll människa jäääääätte gärna hjälpa mig att köra lite grejor?!
TACK SNÄLLA NI!!
jag skrev faktiskt snälla nu :D



Mjooo! Ne men om jag skulle kankse fixa iordning det sista innan alex ringer? yees yees!
Ha en fin dag!
PUSS





BTW, ser ni hur sjuuukt snygga vi eee?! hahaha









"Needs anwsers, but not even sure what the questions are"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0