Tiiisdag!!

och idag har det varit en bra dag.
Först upp till a6 för att köpa en ny laddare..
Hittade en på Elgiganten och den funkar hur bra som helst och får jag några problem va jag välkommen upp till dom så fixar dom det'!! Takc!
Så nu tänker jag aldrig sätta min fot på Media Market igen! Ever..
Peppa peppa för att datorn inte går paj bara!!

Sen åkte jag hem till Martinis!
Där bjöds det på Mat, tjöt, rundtur, fika och lite mer tjöt..
Mumin i massor också, vincent är ju sötaste ungen ever :D hiihii!!


Sen hem för  att dra igång med tvätten..
Kommer nr och nån tvättar?! SUck på min tid!!
Slet ut grejerna och blrjade iaf!! hiihii!
Busig men det är ju faktiskt min tid!!
Sen kom min älskade sötnöt.. Vi har ätit gott gott!!
Blev stekt Potatis, lövbiff, bea, smörstekta chaminjoner och Hemmagjort vitlökssmör!!
Duktigt av oss!
En riktigt fin midda!! haha!!
Sen satte vi oss i soffan? Och jaa nu sitter vi här och slappar, är för lata för att göra nått :P hoohoo!!



Ringt massa samtal idag också..
Vbab  - Jag har inget med min lägenhet att göra !! Check
Försäkringsbolaget - Sagt upp hemförsäkringen!! Check
Elbolaget - Sagt upp elen !! Check!


nu är det bara Telia (som jag förövrig försökt få tag på men kötid alabama, nej tack) och adressändring kvar!
Gytt sen blir pernilla inneboende hos Iiiiiilva!!! Woohooo!! Hoppas hon vet vad hon gör nu :P haha nee ska nog gå kalas bra!


Funderar på utgång imon? Eller har nog funderat klart och försöker tagga för utgång imon!!
Oh yees!!


AA massa massa massa... Försöker lägga in lite snygga bilder sen ;)

PUSS







Kommentarer
Postat av: Ylva

Det kommer bli så jääääla nice att bo med dig. Slippa åka nånstans för att träffa min älskling <3

2011-01-05 @ 10:20:24
URL: http://ylvavlaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0