Pigg som en mört ;)

Oh ja det är förjäävla skönt att inte vilja dö en söndag liksom :D hiihii!!

Idag?
Pigg å glad vaknar jag vid 10 typ.. Och ja mina vänner då gick jag upp..
Gjorde mig iordning och lite så för att följa med Baby till Dal baffo för att träffa en vän.
Mkt mkt trevligt =)
Kul att träffa mina underbara gamla arbetskollegor också :D Wheey!!


Nu sitter jag hos Mammi och väntar på Mat! GÖtt!!

Ska strax sätta på Pool - Everton också!
Vet att det kommer bli fail men man kan ju alltid hoppas att Pool gör en insats!

Yees yeees!!


uuuhh jag är så kääär så käär!! Helt underbart :)
Min baby är förhimla fin <3



Well have a nice day :D

PUSS








H e l t h e l t h e l t u n d e r b a r t ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0