Ny vecka, nya tag!

Yees!

Tråkigt dock är att halsen känns som den är igen satt med grus och sand..
Suuck :P Men men köpa lite halstabletter och kurera sig med!
Skulle åkt till Sjukgymnasten, men vill inte riktigt riskera att blir ännu värre.
Just nu hostar jag inte så mkt, men jag vet ju hur min hosta brukar va så vill inte uppmuntra den till att komma och plåga mig :P haha!!


Ringt telia idag! Gytt nu är det borta.. Adress ändrat! Så nu är allt fixat!
Nu är det bara grejerna som ska bort också sen är vi hemma! hoohoo!!


Väntar på att ylva ska komma, måste dock duscha och gå till Willys (suck jag måste är ju liiiite jobbat att gå ända bort till ica för att köpa möjlk liksom).. kankse tar shell istället?!
Annars kan jag ju dock klaga för senast! Eeh jag får se vad jag bestämmer mig för :P
Iaf hinner nog båda delarna innan ylva  kommer, har också en känsla av att jag inte behöver stressa :P haha
Ylva är ju typ lika pigg och kry som jag! (hon är nog tillome lite värre)
meen vi ska packa ihop lite, allt blir lättare och roligare om man e 2 :D


Aa igår blev det inte mkt gjort..
Mätte bordet och la ut grejerna på blocket men sen hände inte mkt mer.
Soffan, pocornen och dippen lockade mer :P haha!


Ne om jag ska göra ett försök att fixa iordning mig?

PUSS











I m t r y i n g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0