ladidiladida!

Oh yees!

Lite taskig update..
Men hade en underbar fika igår med Ylva och eve! Tiden bara sprang iväg =/ haha!!..
Sen hem till Jenny, hem till mig packa ihop lite av det sista..
Sen hem till henne och baka!
Blev Chokladbullar, vaniljbullar, negerbollar (kommer alltid heta så) och Daimpanacotta!
Shiiit va bra vi e! haha!!
Det blev riktigt naajs!! ;)
Sen hämtade jag häxbilen så jag slapp idag :D


Nu ska jag fixa iordning mig de sista sen bliiire flyttflyttflytt :D
Woohoo!! Jag har redan tillome mitt namn på dörra :D hiihii!

Det kommer ju bli en spännande dag och se hur vi löser allt! haha!

OCH VET NI??! Biljetterna till Manowar va slut redan igår kväll så denna underbara grupp bestämde sig för att fixa en spelning till! aaa såå nu har vi biljetter :D Woooho!! Även att det är 2 månader kvar så wheey wheey!
gott som tuuusan!!

Meen nu ska jag skynda lite =P
PUSS






Aa just det! GRATTIS SNYGGVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0