kväll..

Yees och jag sitter å väntar på att älskling ska komma och mysa med mig :D hiihii!!

Haft en trevlig dag på a6 med Alex & Dessan..
Köpte mig den förbannade tvålen.. Jag ska tydligen tvätta mig med spec tvål inför operationen!
Och gissa va skiten kosta??!! 159 fucking kr för en tvål som dessutom enbart går att använda 2 gånger!
Hur sjuuukt e inte de??!
Men men måste man så måste man =/

Skulle också köpa ny foundation, åå aa tror ni inte den jag använder inte finns mer?!
Just my luck! hooho! Men men köpte en annan så får hoppas den funkar bra!


Aja kom hem för sisådär 2 timmar sen och då mina vänner har det inte hänt för mkt..
Sitter och spelar Burn Out meen det typ buggar ur så jag får daaamp!

Nee nu ska jag fortsätta få utbrott på spelet :P
Ha en fin kväll :D
PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0