freeedag!!

och jag vaknade pigg och glad av ett gulligt sms :D

Sen har det väl inte hänt överdrivet mkt, diskat lite, duschat, ska göra mig iordning för att gå ner till willys och inhandla lite mat! För nu är jag för en gångs skull sugen på att laga mat så då är det ju typ bästa att jag fixr det :P hiihii!!

Antingen pasta m. kyckling, coctailtomater och huum kommer inte på vad det sista heter i en krämig vitvinssås..
Eller pasta m nått gott kött broccoli och färska champinjoner.. i en gräddsås med smak av vitlök!


ojoj jag slår verkligen på stort.. haha!! Nee får helt enkelt betämmamig nere i affären..
menmen..

Ikväll blir det bowling. Va sjukt länge sen och är riktigt sugen på det..
Lika bra att passa på innan jag bli invalid igen..

För det blev ingen operation igår.. Dels för att jag vaa/är förkyld och dels för att dom har jätte mkt akutfaall just nu.. Det är ju surt så klart.. Ju senare operationen blir ju längre får ja gå hemma /=
Och ni känner ju mg, van vid fart och fläkt. Gärna dygnet runt. Men nu a händer det nått överhuvud taget blir jag ju glad :P hooohoo!!'

Men får väl försöka se det possitiva i det hela... nu går det smidigagare att flytta iaf, för jag hulken kan ju hjälpa till att bära :D haha. Får umgås med mina underbara vänner en ännu längre tid :D Yeey!
Tror dock dom kommer längta till dom slipper mig :P haha! Neee


Well, de va liiite skit från mig!
Ha en bra dag

PUSS





Sen bjuder jag på denna sjuukt snygga bild, yääyäääyäää



T r y i n g t o s e e t h e b e s t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0