31 Januari - God Morgon :)

Yees varit vaken ett bra tag, men inte orkat blogga.. hiihi!

Vaknade av att Nkbo ringde mig :) Kan va så att jag kankse får en lägnehet 1 maj..
Ska ringa och kolla om jag kan åka och kolla på den nån dag i veckan.
Så får vi se hur det blir..


jag menar det funkar väldigt bra med mig och Ylva, helt kart! känns gött att ha nån att bo med faktiskt..
Men det är fortfarande inte samma sak som att bo själv. Att ha sitt eget.
Även att jag vet att jag gör precis som jag vill här så är det ända ylvas lägenhet..
AA asså ni fattar..


Well well.
Somnade i soffan igår.. Vaknade 7 i morse och skulle "smyga" med att stänga av tvn och så.. Helt plötsligt står lilla Ylvisen i dörren och kollar p åmig =/ haha! Så blev lite tjöt sen sängen igen.. hihi!

Ylva tvättar, jag segar.. Ska snart dra oss till Willys för att handla lite mat!
Idag blir det Potatis mos  och ugnsbakat falukorv! yuumi yuumi!!


Sen ska jag en sväng till lägenheten på toorpa, hämta min post och lämna nycklarna..
Ska även en sväng till sjukgymnasten, en sista gång innan operationen..
känns surt nu att jag måste börja om från början nu när jag kommit en bra bit på vägen.



Ha en kanon dag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Eve

Vill du inte ha den lägenheten så kan ja ta den :D

2011-01-31 @ 22:17:42
URL: http://chefs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0