22 Januari

Och jag ligger fortfarande i sängen..

Igår va en toppen kväll :)
Åkte hem till Dessan..
Åt jätte god mat :) Snackade dynga och hade allmänt hur trevligt som helst :D
En riktigt bra och rolig kväll =)


Innan det testade vi ju då Mina och ylvas bäbisar tillsammans, hur det gick?
Ja den ena ev hennes katter verkade mest tycka det va lite kul och sprang efter min ena katt för att lukta på henne.
haha men det ska nog gå..
Den andra dock satt bara och fräste åt dom, eller så fort dom kollade på honom så fräste han annars ville han gärna gå och lukta på dom lite, bara dom inte kollade på han :P haha!
Meen jag tror det kommer funka skit bra =)

Sen kom Pierre och Emil hit en sväng.. Gjorde mest ingenting, men jag fick ju träffa baby en liten stund iaf ..
Sen körde dom mig till huskey och a där stannade jag hela kvällen :D Woohoo!!


Idag? gör nog inte ett piss..
Om jag inte kankse åker till nässjö. A så kankse det blir..
Får se måste ju dock bestämma mig snarast..

Ha en fin dag!
PUSS















S o m e t i m e s  I f e e l l i k e p u n c h y o u i n t h e f a c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0