Tisdag!

Och idag så är det andra skoldagen.. :) Wheey!
Den spenderas på en cykel runt visingsö m klassen!! Hoho!
Jag som inte har cyklat på jag vet inte hur länge.. hihi!

Igår va då alltså första dagen, massa information.
Men det kommer nog bli kanon tillslut :D
Taggad till 1000!! Känns ju bra iaf!
Det ända som kankse är liiiiite jobbigt, men bara lite jobbigt är ju att åka till öa varje dag.
Men antar man vänjer sig?! :)

Har även hunnit köpa en fin fin bil nu såhär lagom till skolan :D
Nya rääääääsern ;P haha!
Den har 4 hjul och rullar, fyller nog sin funktion jätte bra!

Men annars då?
HUmöret är ju inte på topp, men va gör man?
Jag står fanimej bara och tampar och vet ärligt inte vad jag ska göra..
Bläääää!!


Ha en kanon dag och önska mig lycka till på cykelturen!


PUSS










:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0