Måndag!

Och jag är redan hemma? Wooho! Lite gött äre ju när man får sluta tidigare :) Naajs!!

Helgen? yees fredag blev jobb jobb och jobb..
Slutade tidigt dock och åkte hem till baby flör lite fredags-mys.. hoho!

Lördagen blev tvättdag! Oh så nice att allt är borta fixat och klart ! hade väl kanske liiiiite för mkt tvätt :P
Men men sånt roligt som tillhör livet i guess :P
Pappi kom och fixade min lilla pärla också :D Så underbart!
Kvällen blev jobb nån timme sen utgång :D
Känns som det va evigheter som jag va ute, eller det va evigheter sen jag va ute :)
Svängde dom lurviga med Elin och Ylva :D Woohoo!!
¨
Nu blir det till att vänta på baby sen ut och fara .. yääy typ!!

Ha en toppen dag!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0