Damididooo!

Oh hej vad trött man kan va!
Suck nu vill jag verkligen bara vara lite ledig, slappa i solen och slippa gå upp kl 6 varje morgon :/
Jaja! Jag får ju skylla mig själv det är ju mitt eget val så..

Igår vart det en mys dag efter jobbet, först en promenad med elin :)
Och sen mys med hjärtat mitt <3 Lööövely!
Sånna dagar är bra! sjukt bra!

I tisdag kväll så va jag och träffade Emma :D Najs som tusan, lite mat och vin på piren och en sväng tilll Twin!
Hur bra som helst, sjukt kul att träffa henne iaf! Måste ju passa på nu när hon är hemma en stund! :D

Idag blir det jobb heeela dagen lång, imorgon också! Yeey!

Sen skulle det blivit paddla lite och tälta (?!) hoho lör-sön men det sket sig så får se vad som händer.
Skulle ju verkligen behöva åka ut till mullsjö för att flyttstäda.. Mja kankse ska ta tag i det då..

Ne nu ska jag ta tag i jobbet !

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0