Torsdag!

Och idag har jag varit ledig heeela dagen :) Najs najs..
 
Plockat lite här i mullsjö och fixat lite med min garderob! Yees!
Så snart blir man mullsjö bo på riktigt..

Prec kommit hem från babys mor som köpt sig en ny liten valp.
Såå söt! Guuud vad jag också vill ha! Drömma kan man ju alltid!

Så vad händer mer?

* Jo mitt nya jobb går kanon! jätte trevliga arbetskamrater och härliga tider..
8-17 annat än vad jag jobbat innan..
Dock ja så har jag inte släppt restaurang helt, nej nej det går ju icket :P haha!

* Katterna är flyttade från Råslätt till Mullsjö.. En bilfärd jag antar att min älskling inte vill va med om igen..
Kan ju säga att katterna fick liiiite panik där i bilen och ja då hände det en olycka eller två..
haha!

* Möbler flyttas nångång nästa vecka från Råslätt till förrådet där allt annat finns. mitt liv och så :P
Kul att verrkligen allt utan mina kläder finns i ett förråd.. haha

Annars händer det väl inte så mkt.
Jobbar mest, och när jag väl kommer hem eller vart jag nu åker finns dte alltid något att ta hand om..
Men men man ska inte klaga :D

Baby sitter och kollar hockey och hoppas på Guld,
så jag fr väl hoppas på det med som ett stöd liksom..
Ska snart börja laga lite mat :) Och fixa lite matlådor..

Well well nu börjar jag bli hungrig så det får la bli att ta tag i maten då!

Have it :)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0