26 April 2011

Och jag är sjukt glad över att påskhelgen är över..
Yees Varit en sjukt jobbig helg, samtidigt väldigt rolig :)
Yees det har alltså som vanligt blivit jobb och jobb och jobb...
Men som sagt även om jag abra jobbat har den också varit rolig..
Mkt glatt folk och häärliga människor!
dock igår kan jag ju säga att jag inte va allt för pigg.
Men sånt man får räkna med antar jag :P


Blev ju även en liten utgång med Sanna i lördags,
och ja har nog inte varit ute sedan januari så det va väl på tiden.. :P haha..
Kvällen slutate väldigt trevligt och ja jag får tacka alla som va med och gjorde den kvällen :D


Idag är jag ledig :D Naajs känner att jag behöver en ledig dag!
Så det blir väl bara slapp i solen :) 
Ska ta och packa in det sista av mina kläder och greja lite så det slipper se ut som vi bor i en a jag vet inte vad riktigt.. Men det är väl sånt man få leva med lite.
nu måste det bara fixas en lägenhet lite närmare staden så blir det kanon!

Nee jag har väl inte mkt mer att tillägga.
Ha en fin dag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0