sista September..

Wheey! nu är det bara 8 dagar kvar till jag är ledig en HEL HELG! slå den ni :P haha!

Idag har ja jobbat 10-15 på H..
Torsdag = Soppa på jobbet och tonvis med disk! Wheey!
Sen blev det jobb 16-22 i Habo.. Och haft en sjukt bra dag på jobbet! =D Me liiike!


Igår blev det tvättstugan efter jobbet.. det behövdes!
Sen blev det en film.. TreevligT

Sen sisådär mitt i natten när jag borde sovit för flera timmar sen somnar jag i soffan!
Suck¨! Så imorse hade jag bara stängt av larmet =/ så vaknade en timme senare än jag skulle..
men det gick ju bra iaf. så dagen har varit bra med stress :P hiihiii

Äve hunnit träffa min otroligt underbara sötnöt <3 hon fick nämligen äran att köra mig till habo ;p
Tack vännen min du är en ängel <3


nu ska jag väl sätta  mig framför tvn och glo.. hade lätt kunnat gå till Club caj annars men ingen som vill juee =/


SOV GOTT
PUSS





D o n t t h i n k i s h o u l d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0