Onsdag den 1 September..

Shiit va tiden går fort.. Redan September..
Snart äre tillome Juul!
Mjaa det är ju kul på ett sätt men sen snart kommer kylan =/ Buurr!!


Jag gör även som vanligt, Sättermig här INNAN jag gjort mig iordning och får därför panik när jag inser att jag har bara lite tid kvar innan jobbet kallar.. haha..

Igår åkte jag en svöng till träningen! Jag är så sjukt sur för att jag inte kan va med! BlääääK!

Sen orkade jag inget annat, så det blev hem och sätta sig framför Tv:n.. Kollade på Fångarna på Fortet. Inte alls lika roligt som när man va liten. Men det gick titta på iaf.. Det va ju rätt spännande stundtals. :D

Måste dock ta tag i Piren typ idag, Senast imon! Så nu måste jag notera i mitt huvud! GLÖM EJ SUPER VIKTIGT! hoho. Kommer jag komma i håg? Troligtvis inte, Mja jodå det fixar la ja!



Idag blire jobb, sen upp till Fotbolls match!
Måste ju va med å stötta :D HEJA HEJA HEJA! :P


Ikväll, inte nån som känner för att gå ut ? Det är ju trots allt onsdag! :)

PUSS






N e e d u k i n d o f n o w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0