Good Night :D

Yees dags att sova.
Är ju en dag imorgon också..


Idag blev det verkligen soffläge tills jag skulle jobba.
Eller en snabb fika på 20min med Alex innan hanns det med!

Jobbet. A Pernilla som är så sjuuukt glad och aldrig negativ.. haha typ tror jo då att det ska bli en lugn dag på jobbet. Bara jag och Russin som jobbar och simsalabim massor av foolk! hoho!
MEN gick väldigt bra, ett tag kändes det som det skulle gå åt pipsvängen men vi hade nästan a eller bara gäster som va nöjda (eller en surgubbe som enbart försökte få gratis mat han va inte så nöjd men man har ju lärt sig känna igen den "typen" av folk).. Så hela kvällen va totalt lyckad! Yeees!

Sen kände jag inte för att gå hem :P  Så blev en sväng till Donk för tjöt med alla so va där..
Men nu borde jag dock sova, vila ryggen och tagga för heeeldag imon!

PUSSPUSS






"More and more often i get good days again"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0