Fredag natt/Lördag morgon..

typ. kalla det vad ni vill..

är inte trött. kankse för att jag suttit i min soffa och kollat på Gossip Girl hela dagen. hoho att jag orkar..
nu bara längtar jag till säsong 4 kommer.. Dör min snygging så vägrar jag se på pogrammet mer! haha..
Aa iaf..

Haft en sjuuhelvetes värk i ryggen idag. så blev faktiskt en dag hemma från jobbet.. Mjaa thats life.

Gårdagen bestod enbart av jobb. Eller nee hann ju med ett tandläkar besök också! INGA HÅL!! Woho grattis till mig, jag är faktiskt förvånad. trodde hela käften skulle va uppäten av alla tandtroll.. Nee nu överdrev jag kankse lite men jag förväntade mig ett hål iaf :P hoho!

Onsdagen blev ju en tripp till Ullared med Ylvis och Kikki! Teeevligt värre.. hittade dock typ ingenting..
2 par fingervantar (behövs ju typ nu eftersom det börjar bli sjukt kallt), strumpor (alltid åtgång), hårspännen, tofsar, shampoo/balsam/spray och GossipGirl Boxen.. A det va i stort sett det hela.. Allt kunde jag ha hittat lika "billigt" hemma i jönköping.. Yeepp!!
Nee fick faktiskt med mig ett par skor också! Wooho. Det va sjukt länge sen jag köpte skor så va ju bara tvungen.. haha.. nee men det va outlet pris så passade min plånbok perfekt!


Jag har typ igentligen inget vettigt at skriva om..

Update. Letar fortfarande lägenhet i Stockholm, men då det är typ omöjligt kankse ja får fundera ut en ny stad att flytta till! Göteborg kankse? Eller varför inte ett nytt land?!
jaa får helt enkelt se vad som händer.

Jag borde sova nu det är ju trots allt en ny dag imorgon också.. Är ju dock fortfarande inte trött =/ Hmm skuuumt! Får väl helt enkelt leta lite mer lägneheter sen typ tvinga mig själv att sova..

NATTI NATTI
PUSS






"Sometimes I want to live in a fairytale"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0