Wooho!!

Igår blev hur bra som helst..
Moi and Jenny sprnag runt och shoppade loss på stan.. Ne vi kollade runt lite iaf!
Testade nog Alla fuckiiiiing klänningar jag såg och vad hittar ja? INGET BRA!
Tills räddningen kom.. 5 i sex hittar vi massoor! Så slutade med att jag fick 2 st med mig hem!
NAAAJS!


Sen efter blev det 3 rätters på Twin!
Super duper gott!

Vitlöksbröd
Pasta med Oxfile, broccoli och svamp i en vitlök och chili sås!
Fudge cake med pecan och vaniljglass!

Blev ju även liiiite (läs mkt)  vin!
Jag är dock alldeles för arbetsskadad för att gå ut och äta. =/
haha



Sen idag har det varit jobb på H..
Sen träffa Jenny en sväng för lite mer shopping :P haha..

Nu ska jag ta och promenera till Martina :D Kolla in hennes nya huuus! WEEEEY!!

PUSSS





H o t h o t h o t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0