Torsdag!

och det är sjuuukt vad tiden har gått sakta.. å ännu värre lär det bli!
Bara timmen jag har varit hemma mellan jobben som gått sjukt fort!
AAAHH!!


A varit på H idag. Eller nee det har jag inte, jag utgick därifrån men fick bege mig iväg på äventyr..
Wooohoo! So det bar iväg mot huskvarna hållet för att servera ! De e naajs!

Nu väntar jag på att 10 min ska gå väldigt långsamt och sen åker bilen (om helvetet nu startar) mot habo!
Men slutar ju 22 ikväll iaf!
och sen för er som har missat så betyder det att jag får HELG! ALLTSÅ är ledig heeela helgen!! ;P
Grymt bra!



Och btw! Sötnöt min älskade sötnöt! Jag älskar dig! Vi ska fixa allt tillsammans <3

PUSS








S m ä r t a p å h ö g n i v å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0