Torsdag och som jag längtat..

Men nu? Det känns piss och förjävligt.
Värk och ser ut som ett riktigt mongolojd..
Bläää!!

Sabaton ikväll.. Wheey wheey. Kommer jag palla?

HELVETE helgen skulle ju bli sjukt bra jue. inte såhär..
Blää bläää blää!!

Nu väntar jag på mammi ska komma. Blir en sväng till Försäkringskassan, försäkringsbolaget och om vi hinner Vbab tror ja minsann..


Operation igår då..
Kommer dit, vet att det är en titthålsoperation.
Alla jag pratat med som gjort den sa att det va pice of cake och jag skulle må bra efter 1 vecka..
Men när jag vaknar efter operationen..
Så har dom sytt ihop min menisk, för den va tydligen i 2 delar..
Så jag får enbart böja mitt knä 60 grader i 4 veckor och därefter max 90 grader i ytterligare 2 veckor..
SÅ har en stoor skena över benet...
Så är sjukskriven året ut..
Och nu är det så att läker inte menisken som den ska måste jag göra samma operation igen och ta bort den helt..
Sen är det så att även mitt korsband är helt av och det blir då kankse en operation till!

YEes me love my life =/

PUSS





H a t a h a t a h a t a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0