Time for the dentist!

yees roligt sätt att börja födelsedagen va??!
hoho ett besök hos tandläkarn!! YEEEY!
Pengarna bara flyger iväg :P haha!!


Nee sen blire Lunch, och så ska jag tvinga alex tt kika runt lite på a6!
Fick ju lite pengar (yes och dom måste ju bara spenderas) haha!
Nee men ska faktiskt leta efter en varm vinterjacka för en gångs skull..
Lika bra att fixa det direkt annars lär det inte bli av och pengarna spenderas på skit :P haha!

Ge kissarna lite food kankse? Mjaa får väl bli så innan jag drar mig!




Lite pix från i lördas!


Daniel och Frida





FörkrökSpel (och ja jag vann ;D)


    
Jag och Therese (hoho mäster fotograf)



Bror and Moi =)



Alex oxh Jag :D



Bror och Jenny <3



NEe nu hinner jag inte mer
PUSSS







G R Ä Ä Ä Ä J T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0