Sweet dreams everyone .. Zzz

Yees nu blir det att ta sig mot sängen..
Nu bäddad och allt!! NAAJS!

Iaf begav mig till EKhagen för att hämta ylvis, en snabbis till Maxi oxh sen till MAX sjuukt gott va det! haha! Å stöörda som vanligt! De e nice som faaen! SägJa ! Asså det kommer va kul huuuuur länge som helst nu! haha !
AA jag kan inte beskriva i ord hur roligt det faktiskt va! Man måste nog ha vatt där ;P Whoop whoop!
Sen jag kom hem har jag tagit mig ett varmt låångt bad, ansiktsmask och bara njutit!
De e avslappning!

Så nu ska jag faktiskt för första gången på länge gå raka vägen in till sängen. Inget tv tittande och ingen tidning så kanske jag somnar om en halvtimme?! Hoppas på de iaf! hoho!

Sov så underbart gott nu alla =)
PUSS











J ä j ä j ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0