Söööndag!

och jag är nu trött alabama..
Ska snart bädda ner mig i soffan med massa popcorn och nån såndära tjejfilm som jag stört bölar till typ :P haha.. nee får la kolla va för filmer som går på Tvn idag.. hittar väl förhoppningsvis nått intressant..

Har inte blivit överdrived med sömn denna väldigt lyckade helg :P haha..

Freda blev jobb 16-23 sen snabbt som attans hem och tagga för utgång! 
Naaajs som tusan! Det behövdes! Wheey!
Orka bara med griniga personer? NEJ tack! Bortsett från det va kvällen väldigt bra..
Hittade 2 fyllon också på vägen som inte kunde ta sig hem.. haha.. Så ja dom fick tak över huvudet :P haha..
Fick även en stooor buckla på min bil?! HHMMM!! 

Lörda pigg som tusan (läs död alabama) tog jag mig till jobbet och arbetade 11-23.. Inte så najs med ett lagom segt huvve.. hoho..
Sen hem.. Och vidare till sigge.. Skulle dock hoppat bums i säng men så blev det icke..
Neej blev istället att va vaken till 04.30 - bra jobbat där.. hoho. 

Så imorse när jag går upp kan jag ju säga att jag inte va allt för kaxig.
nix pix.. och sönda brukar  ju va lagom lugnt på jobbet men idag? A jag har rört på benen :P haha..


nu känner verkligen kroppen av helgen och dags att kurera sig  och tagga till för en ny vecka! WHOHO! 


AAAh har så mkt jag vill skriva men kan inte!
Vet ju inte vem som läser så lika bra att va tyst då!
Yees så får det bli..


Nästa vecka är fylld av roligheter! Å som jag längtar!
Magkänslan säger att det kommer bli en toppen vecka. Mån - sön helt enkelt! haha.
Nee fy kan ju inte ha några förväntningar då blir man ju bara sur när det är sämre :P hihoha

Aa väldigt osammanshängade kankse, mkt stavfel och eh bryr jag mig?

PUSS







W h a t t o d o w h a t t o d o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0