Oh yes!

Nu är jag klar med nästan all städning! Woohoo!!
Alltså sjuukt motiverad till städ idag?! Whaaat?! haha!
Rensat ur garderoben
- check
Diskat - Check
Tvättat - Check (eller ska hämta sista maskinen nu)
Städat toan + alla skåp å grejor - check
Städat ur mitt kylskåp/skafferi - Check
Dammsugit - Check

Nu ända som fattas är att Torka golven, vilket jag inte orkar eller ja hinner inte ska nämligen hmta Ylva när hon slutar och äta MAX som belöning på denna dag :D haha!
AA måste belöna sig själv ibland! Muuhuu!!


Ååå Alex min underbara ssötnöt!
Varför varför varför skickar du och säger att du ha panik när jag inte äns tänkt på det?!
Vaaa?!?!?!? haha! Nu har jag också panik och det är 3 dagar för TIDIGT! haha!
Nee puuuuuss på dig vi hittar nog några trasor :P


Mjaa mjaa nu ska ja skynda liiiite !

PUSS





Pernilla och Alex - Visingsö 2008




Ylva och Pernilla - Hos Martina 20 September 2008









B e l i v e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0