Ny spännande vecka.. :)

Idag! Pigg som en mört vaknar jag helt av mig själv innan klockan ringde.
Gick upp och gjorde mig iordning..
Viiips så va klockan hav 10 och jag tänkte för mig själv..
Hmm va ska jag göra ända till halv 11 tills jag måste gå..
Sitter och tänker så det knakar och kommer då på att SHIIIT det är ju jag som börjar 10!!
hoho tur att jag är smart ibland!


Så har då varit på jobbet inågra timmar..
Ska nu byta om å greerj och dra till Jenny.
Blir en sväng på staden och a6 sen kan det ju lätt hända att det blir mat och vin ikväll?!
haha brukar bli så när vi ses. Men de e gött!!



Oooh jag glömde skriva igår att jag är sjuukt lessen.. =( Maa så e de.. när jag kom hem i lördags efter jobbet så hittar jag mina favvo lampor på golvet i 10000000 bitar!! :´( Buuuhuuu!!!
Detta är sjukt hemskt och det får nog bli en sväng till ikea för att se om dom finns kvar!
Yees!!

OOh en annan sak.. Inte så najs det heller..
Va hittar jag i min trapp i söndags morse???!! Joo värsta spyan!
Verkligen inte najs! Men jag höll andan och sprang ut.. 
Att folk inte kan bete sig ibland? Jag menar i trapphuset lixom?!
men iaf den va borta när jag kom hem från jobbet.. 
Så antar att den skyldige som hade fest i lördas kväll fick äran att torka bort de..
hoohoo



 
Nee nu ska jag jalla lite!
PUSS






A l w a y s a n d f o r e v e r


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0