Natii natti!!

Nu är det dgs för mig att bege mig mot sägen, tar med mig veckorevyn och hoppas på att bli trött typ.. hoho..

Idag/ikväll?
Föörst va jag en sväng hos Martina som sagt och kollade in huset. AP NAJS ju!
Jag vill också flytta till hus =/ :P
Satt å tjöta som vanligt och hade bara allmänt trevligt! Alltid lika kul att ses.
Även om vi kankse inte är världs bäst på att ta tag i att faktiskt ses så är det alltid lika underbart att göra det <3

Sen va jag tvungen att åka rnt en sväng i min bil för att ladda upp batteriet..
Så plockade upp ylva och sen bar det iväg på alla möjliga konstiga vägar och aa..
HAHA säger jag bara. Lyxshake, låtande sugrör?! och väldigt fin sång <3 :D


Ne sova nu då som sagt, imon blire en dag med jobb och sen tvätt..
Men vem vet kanse hinner med ett glas vin eller två ;)

Alex baby viii måste mejla människan (länken du skicka) 
och kolla vad det är för datum som gäller :D Hihihi!



PUSS





T e l l m e w h o c a n l o v e y o u

Kommentarer
Postat av: Alex

De måste vi göra! Jag har sökt två jobb med.. =) Sen mååååååååååååååååååååååååååste vi ses ordentligt snart!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<33333333

2010-10-06 @ 00:42:29
URL: http://alexsandraalexsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0