Hoome from woork!

Yees nu hemma efter jobb..

Fick ett ganska jobbigt telefon samtal i morse när ja va på väg till jobbet..
Ryhov ringer och säger att jag får tid till operation!! Hur najs som helst!
Bara att den är IMON!! Yees så imon blire operation ..
Började dagen alltså med att va vettskrämd och dom säger att dom ska fixa korsbandet!
Alltså sutsatsen med att jag måste va sjukskriven i 4-6 månader!
Den e tung och det va inte lätt att släppa tanken. Suuck!
Försöker förbereda mig mentalt på detta när jag får ännu ett samtal från dom!
Oooh gud lyssnade alltså på mina böner :P
Jag behöver inte göra korsbandet imon. bara minsiken!! Wheey wheey!
Så blir den "lilla" operationen och sen om jag behöver gör dom den större. om ett tag
Naaajs! Så nu kan jag se fram emot helgen igen! hha

Iaf jobbet idag har gått lika bra som vanligt..
Nu ska jag sticka ner till affären handla lite och sen bege mig till Hovslätt och träffa Martina!

Sen ikväll blire midda med Jenny <3

PUSS






L o v i n i t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0