........

Woho gick upp för sisådär 30 minuter sen.. haha.. Meen jag va trött!!!  vaknade dock första och andra gången av att telen ringde =/ Suuck! Nee men de e lugnt!

Igår efter en kväll på jobbet så tog jag helg! Och detta va ju tvunget att firas med ett glas vin! hoho!
Så gick och träffade Putterik och tjöta en sväng..
Sen bar det hem mot sängen.. Hamnade dock inte i sängen.. Datorn och Tvn va ju viktigare :P haha!

Nu efter att ha vaknat waaay to late så har jag missat all städning som jag skulle gjort..
Men men får ta den när jag hinner alltså när jag väl bestämmer mig för att släppa datorn och göra det :P haha!

Väntar på att mammi ska sluta så vi kan åååka!!
Jag vill dock inte köra! Suuuck! Men men det får ju helt enkelt va värt de!
En full mammi och en spik nykter Pernilla på Konsert?! Oooh shiiit :P haha!

PUSS








Y o u p u t a s m i l e o n m y f a c e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0