Buuuhu!

Nu sitter jag här och sitter.
Ska dra mig mot sängen för att försöka sova tidigt en kväll..
Får ju se hur bra jag kommer lyckas..

Idag? Kändes inget vidare att dra mig från sötnöt vid 8 tiden imorse..
Hem fixa iordning mig och dra till jobbet..

Hände inget spec, fick en present av en stammis, ett rivjärn :P haha !
Undra vad baktanken med det va?

Måååste även lägg in mina bilder i datorn så ni kan få se min fin fina bakelse ja fick av chefen!
hoho!!

Kom hem, hämtade Ylva för en tripp till Maxi för inhandling av hårfärg och maat!
Blev Schnitzel - Klyftpotatis (sour creme and onion) - Bea!
Gott som tusan!
Har även tvättat..
Jenny kom en sväng. vi tjötade och drack kaffii!!
SEn blev det färgning av håret! TACK UNDERBARA ULVA <3
Så Pernilla goooes ja du vilken färg blev det nu :P hihi!

Sen blev det ännu en tripp till Maxi för att denna gång handla med Jenny..
Sen hem till henne en snabbis och nu är jag hemma..
Wheey! En klart godkänd eftermidda/kväll :D

Nu ska jag vika och packa in mina kläder i garderoben.
Imon hade jag tänkt mig en rensning. Yees så får de bli!

Iaf sov gott
PUSS




I m n e v e r w a l k i n g a l o n e ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0