Whey whey!

Heeej =)

Idag har varit en bra dag..
Åkte med Mami till a6 för hon skulle köpa en tröja och kolla på skor..
Vi hittade en tröja till henne och JAG hittade 2 par nya skor :D Wheey!
Va sjuukt länge sen jag köpte skor så dag för det nu ! Dock är dom ena mer sommar skor och sen kan jag ju inte ha klackar förtillfället så dom får helt enkelt vänta på att bli invigda :D
sen köpte jag ett par vinterskor. yeey duktigt av mig, sånt brukar jag inte va så bra på :P
haha!

Aa sprang runt (läs hoppade) överallt ! Men en bra dag och det behövdes!
Sen blev det hem till mig för lite kaffe å kaka :D Whoop whoop!

Imon blire förhoppningsvis att jag åker till Anna i söderhamn !
Beror på om jag kan köra bil el inte.. Får testa ikväll och se hur det går..
Går de bra äre bara att tuta och köra! Inte sett henne sen 2008???!!! SHiiit de e lååång tid!

Mjaa mjaa!
PUSS





"Why is it so hard"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0