Morron!!

AA känns som jag bara skriver här på morgonen nu..
Hoho!!

Ska snart kääka lite frulle, sen blire ta tag i disk!! AA ser ut som faaen :P hoohooho!!
Jag tycker typ det är det ända jag gör.. diskar och städar =P nee!!

Igår blev det då lunch med Underbaraste alex på Majoren =) Schnitzel, pommes och bea!
Inte helt feel :D hooho.. Sen gick vi runt och kollade lite på a6!
Inhandlade oss de snyggaste mössorna ever :D
Blev också en tripp på ikea! Älskar ikea!! =)

Sen hem.. P och E va här..
Ylva kom..
SPelade lite kort.. JA rätt kort inte crash :P haha!!
Va bara lagom slapp kväll..

Sen föjlde jag med ut till ingenstans, där det va alabama mkt snö! haha!
Men men bosätter man sig i skogen så gör man =/
Det va ju faktiskt nästa så att jag förväntade mig lite pingviner och isbjörnar :P
haha nee fy!
Sen dog jag lite också, inte okej! !!

Aja, kvällen slutade dock lika bra som vanligt ;)


Eh om jag skulle lyfta på röva nu och ta tag i sakerna jag måste!
SKa även lägga in bilder fårn min kamera på datan..
Oh jag har även i min RIP kamera,, haha dom kan ju va intressanta :P
SÅ kan bju på en el två sen :P

PUSS







U n d e r b a r t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0