Morning suckers..

hoho!!

Jag skreev nyss värsta inläggen men datan cpade sig och u får jag skriva om det.. SUCK!
haha.. komer inte alls bli lika långt för nu är jag ganska sur! moho..

Imorse vaknade jag av min fucking tele.. Ska börja ha den avstängd, eller nee iaf på ljudlös..
Så när jag blev väckt 11 gav jag upp!
Nu har jag dock bara suttit vid datan sedan dess och inte gjort ett skit typ.. skoj skoj !

Är sjuukt hungrig så ska gör mig frukost, aa riktigt frukost faktiskt. inte bara slänga i mig nån skit. utan det får bli en macka, en risifrutti och en kopp te :D Myyyys! haha!

Igår? blev en väldigt trevlig kväll.. Jag å cattan åkte hem till mig, gjorde varma mackor med extra allt, och testade lite nya drinkar.. Sen fastnade vi i kööket hela kväll och bara tjötade, om allt verkligen..
Hoho btw cattan jag funderade länge och har nu kommit fra till svaret :P haha!

Nee nu ska jag sluta svamla och äta lite

PUSS




n e e d t h o s e d a y s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0